#1 2009-07-31 21:10:15

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Poradnik początkowy


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#2 2009-08-01 12:29:08

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Ogólnie o forum

www.FightingWarriors.pun.pl to gra PBF (Play By Forum) oparta na klimatach trzech popularnych anime - Bleach, Naruto i Shaman King. Pozwala ona na wcielenie się w niezwyciężonego wojownika i dochodzenie do wyznaczonych celów. Do wyboru jest kilka ras, w przyszłości może więcej. Są to - Arrancarzy, Shinigami, Shinobi oraz Shamani. Każda z nich ma inne umiejętności, które pewnie poznaliśmy oglądając anime wymienione na początku, lub czytając mangę.

Rodzimy się na terenach neutralnych, na których znajduje się akademia podstawowa. Po jej ukończeniu wysyłają nas w podróż na inny zakątek. W zależności od rasy będzie to - Hueco Mundo, Soul Society, Issai Gakure lub Dobie Village.

Mieszkając na jakimś terenie możemy już swobodnie się rozwijać - walczyć, trenować itp.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#3 2009-08-01 12:48:27

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Jak zacząć?

Aby zacząć musimy najpierw przeczytać do końca ten poradnik. On nam w przyszłości ułatwi pracę. Teraz czynnością jaką musimy wykonać jest zapisanie się do akademii podstawowej, oraz wykonanie w niej wykładów.

Kolejną czynnością jest podróż do akademii ras, oraz wybranie swojej drogi. Z czterech oddziałów wybieramy jeden - oddział shinigami, oddział shinobi, oddział arrancarów, lub oddział shamanów. Od niego będzie zależeć nasza rasa, a razem z tym reszta naszej gry.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#4 2009-08-01 12:54:29

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Opis świata

W wyniku eksplozji jaka zaatakowała świat na ziemi pozostało pięć zakątków otoczonych wodami - Soul Society, Hueco Mundo, Dobie Village, oraz kawałek ziemi, który żyjący tam nazwali Mokuzai Gakure. Piątym z nich jest położony w centrum świata Saroi zakątek o nazwie tereny neutralne, lub też niepodporządkowane. Każdy z nich, prócz terenów neutralnych zamieszkują istoty posiadające inne umiejętności bojowe.

Każdy wojownik, który trafił do świata Saroi wybiera któryś zakątek. Od tego jaki wybierze będzie zależeć jego przyszłość, gdyż na każdym z nich są inne możliwości graczy. W Soul Society żyją shinigami, Hueco Mundo zamieszkują arrancarzy. Dobie Village natomiast zajmują shamani, a Issai Gakure shinobi.

Nasz świat nazywa się Saroi. Nazwa wzięła się od japońskiego odpowiednika, oznaczającego po prostu świat.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#5 2009-08-01 12:59:46

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Soul Society

Świat w którym przebywają dobre dusze, oraz shinigami. Świat ten przypomina średniowieczną Japonię i jest podzielony na dwa odrębne obszary: Seireitei, zajmowany przez shinigami oraz Rukongai w całości przeznaczony dla zwykłych dusz.

Rukongai stanowi największą i najbardziej zaludnioną cześć Soul Society. Podzielone jest na 320 okręgów (80 w części północnej Rukongai, 80 w części zachodniej Rukongai, itd.), numerowane są w porządku rosnącym ze względu na odległość w jakiej się znajdują od centrum; im dalszy okręg (a jego numer jest wyższy) tym bardziej przypomina slumsy, gdzie warunki życia są trudne oraz panuje wysoka przestępczość. Nie ma żadnych wzmianek o tym, że shinigami lub jakiekolwiek organizacje patrolują Rukongai - mieszkańcy sami odpowiadają za swój dobrobyt.

Seireitei stanowi centrum Soul Society, kolisty zamek z czterema głównymi, strzeżonymi wejściami. Ściany są stworzone ze specjalnego materiału (śmiertelny kamień), który osłabia energię duchową oraz tworzy sferyczną barierę wokół miasta blokując dostęp z zewnątrz.

W centrum Seireitei znajduje się biała wieża senzaikyū (ang. Shrine of Penitence) oraz Wzgórze Sōkyoku, gdzie odbywają się egzekucje.


Źródło: http://wikipedia.pl


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#6 2009-08-01 13:01:33

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Hueco Mundo

Zakątek, w którym przebywają arrancarzy oraz hollowy. Tutaj przeprowadzają oni swoje eksperymenty, oraz ćwiczą. Arrancarzy znajdują się w Las Noches masywnej, białej fortrecy w Hueco Mundo. Budynek jest zdecydowanie największy w całym Bleachu i jest tak wielki jak Seiretei w Soul Society jak nie większy.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#7 2009-08-01 13:15:48

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Dobie Village

Jest to miejsce gdzieś na Zachodniej Pustyni, gdzie rozgrywa się druga runda Turnieju Szamanów. Aby ją odnaleźć należy trzymać się wskazówek wojowników Seminoa, czyli przejść Czerwony Kanion, Czarny Pył i Niebieską Jaskinię.
Do jaskini można się dostać dwoma sposobami: przez podziemną rzekę lub przejść ukryty tunel. Szamani powinni dostać się do jaskini przez rzekę, gdyz dzięki temu mają możliwość spotkania z Królem Duchów, który wystawia ich na ostatni test. Wojownicy, którzy trafili tutaj od razu znajdują się w Dobie Village, natomiast Ci, którzy chcą tam dotrzeć muszą się dostać w trudniejszy sposób.


Źródło: shamanking.xt.pl


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#8 2009-08-01 13:17:21

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Issai Gakure no Sato

W wolnym tłumaczeniu oznacza to 'wioska ukryta w drzewach'. Żyją tu shinobi, czyli ninja z umiejętnościami takimi jak używanie jutsu, czy innych tym podobnych umiejętności. Nazwali oni swoją wioskę w ten sposób, gdyż otacza ją wiele drzew, lub zwykłych pni drzewnych. Wioska powstała w dziwny sposób, otóż pochłonęła ona wszystkie kraje znane nam ze świata 'Naruto' za zgodą wszystkich kage. Mieszkańcy nadali jej nową nazwę, a rządzi nią obecnie jeden kage.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#9 2009-08-01 16:34:37

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Rasowość

System rasowości na naszym forum jest następujący. Kończąc akademię podstawową przystępujemy do akademii ras z wydziałem. Rasa jaką będziemy chcieli mieć jest zależna od wyboru wydziału. Jeśli chcemy być shinigami to wybieramy wydział shinigami. Tam nauczymy się podstawowych rzeczy o rasach i wykonamy parę zadań. Powodzenia!


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#10 2009-08-01 16:35:56

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Shinigami

Dosłownie z angielskiego oznacza to 'bogowie śmierci'. Shinigami to elitarna organizacja mająca swą siedzibę w Soul Society. Dołączyć mogą do niej wszystkie dusze, które posiadają odpowiednio wysoką energię duchową (Reiatsu) i zdadzą wszystkie egzaminy w Akademii Shinigami. Shinigami podzieleni są na 13 dywizji. Shinigami nie należący do żadnego oddziału oraz kadeci posiadają bezimienne zanpakutou. Każdy oddział ma swojego dowódcę, jego zastępcę, 18 oficerów i pozostałych członków oddziału.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#11 2009-08-01 16:36:09

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Arrancars

Arrancar to rasa, którą wzmocnił były dowódca piątego z XIII oddziałów w Soul Society Sousuke Aizen za pomocą artefaktu, zwanego hougyoku (mała, czarna kula o wielkiej mocy stworzona przez Uraharę i ukryta w ciele Rukii). Są to Hollow, którzy zdobyli moc shinigami i zdjęli swoje kościane maski. Arrancar istnieli już przed odejściem Aizena z Soul Society lecz było ich niewielu. Są przeciwieństwem vizardów. Arrancar są oznakowni numerami. Kryterium, wedle którego numery zostają przydzielane jest siła jednostki.


Źródło: http://wikipedia.pl


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#12 2009-08-01 16:36:20

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Shinobi

Shinobi jest to grupa ninja specjalizująca się w używaniu umiejętności związanych z różnymi stylami walk. Są to podstawowe sztuki, tj. ninjutsu, genjutsu i taijutsu, lub bardziej zaawansowane jak Fuuinjutsu, Juuinjutsu czy Kinjutsu. Do większości z nich potrzeba używania chakry, czyli specjalnej energii shinobi, jednak są wyjątki. Taijutsu, jako iż polega na używaniu siły fizyczniej nie potrzebuje chakry. Shinobi można zostać po pomyślnym ukończeniu akademii z oddziałem shinobi.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#13 2009-08-01 16:36:30

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Shamani

Shamani nie posiadają żadnych dodatkowych zdolności, wykorzystują umiejętności duchów poprzez jedność ducha albo jego kontrolę, właściwie każdy szaman musi znać te dwie podstawowe techniki, aby był godny tego miana. Shamani swą siedzibę mają w Dobie Village, również tam odbywa się turniej shamanów. Można nim zostać po pomyślnym ukończeniu akademii ras z wydziałem shamańskim.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#14 2009-08-01 16:50:26

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Hierarchia

Hierarchia - kolejność rzeczy, zagadnień od najważniejszych do najmniej ważnych. Każda rasa na naszym forum posiada również swą hierarchie co do władzy i ważności. Przedstawienie hierarchii rasowej odbędzie się poniżej.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

#15 2009-08-01 16:51:28

Saimore

Opiekun Świata

Zarejestrowany: 2009-07-31
Posty: 126
Punktów :   

Re: Poradnik początkowy

Hierarchia Shinigami

U shinigami znajduje się trzynaście dywizji, w której każdej dowódcą jest kapitan. Oprócz tego w dywizji znajduje się zastępca kapitana, czyli jego prawa ręka, oficerowie, oraz reszta shinigami. Każdy nowo dołączony shinigami zostaje losowo przydzielony do którejś z dywizji, co nie oznacza, że będzie jej kapitanem.


Saimore
Matsumoshi
PD -  0
Pobyt - Soul Society
Reiyatsu - 1000
Pieniądze - 1000 G

Siła: 1
Szybkość: 1
Wytrzymałość: 1
Zręczność: 1

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bitwaonline.pun.pl www.punk-rock.pun.pl www.lezajskhistoria.pun.pl www.pokemon-master-red.pun.pl www.compaqots.pun.pl